Sunday, August 21, 2011

Seharian bersama Chomby yang notty!!



semalam 21st august 2011

bawak chomby pergi buka puasa dengan kawan2 terbaik yull...ain and fira...ain cakap bawak lah anak ko tu...die nak tgk...heee.....yull pon bawak la chomby...nak bawak orix die cam moody jer....hehe tinggal kat umah...













masuk je kereta..hamik ko..kedepan kebelakang...semua die pergi...nasib baik pakai baju lengan panjang semalam sebb kuku die da panjang balik...(baru potong 2 minggu lepas) cepat yer panjang kuku die :'( heeee....tapi bawak je la..nak potongkan tapi x sempat sebab da terlambat...heee...so chomby di letak dalam bonding pouch domo..ya allah..da pandai keluar sendiri beb...bijok2 anak mami ni...hadui...pening pala...













masuk je kereta..hamik ko..kedepan kebelakang...semua die pergi...nasib baik pakai baju lengan panjang semalam sebb kuku die da panjang balik...(baru potong 2 minggu lepas) cepat yer panjang kuku die :'( heeee....tapi bawak je la..nak potongkan tapi x sempat sebab da terlambat...heee...so chomby di letak dalam bonding pouch domo..ya allah..da pandai keluar sendiri beb...bijok2 anak mami ni...hadui...pening pala...





da tu masa makan...mmg x ley dok diam...kita lak sibuk nak jaga die..nasib baik ada fira n ain dok layan die men2 n sibuk nak masuk lam pinggan ...haha,,,,nakal betul anak mami ni kan?!




dah selesai makan kami lepak2 dlu..bagi reda makanan dalam perut ni...haha...pastu cut mix fruit pon sampai...itu part paling chomby suka kot...makan macam2 buah...




dah tu die duduk diam jap kat dalam pouch..kiteorang dicide nak g downtown mines...




potong kuku time....upah rm3.00 siap potong kuku chomby....(hahah senang keje aku)




da balik tu chomby terus keletihan yang extreme...tidor sampai la kerumah..sampai rumah kelang kabut carik orix (pasangan) die...heee rindu la tu kan...kan...haha.....




so mami die ni pening lalat dah....









1 comment: